HLR eller avancerad hångelkunskap?

Idag blev det till att sätta klockan på ringning. Va ett bra tag sen jag behövde det och det kändes lite konstigt. Skola kl 10 och HLR med Anna-Greta. HLR eller avancerad hångelkunskap? Riktigt äckligt att blåsa i den dockan, "se till att du sluter helt tät med dig egen mun runt miniAnne". Jo tack!! Gick bra med HLRen även om jag bara än intagit 175 kalorier, Martin var mer slut än vad jag va! Detta blev dagens träning då jag garanterat har gjort av med mer än de få kalorier jag fått i mig idag och kommer få i mig :S

Kl 14 är det intro på avdelningen och jag skall då få träffa min handledare och T3:a som jag skall vara handledare åt nu i nio veckor. Hoppas lite på att få en kille, vet inte varför men har i min fantasi en förhoppning om att det blir lättare, blir det så?

Tänkte bjuda på lite bilder idag.


Dagens yttre. HLR vänliga kläder!


På språng! Min nya fina väst!


MiniAnne! Inte god att pussa :P

P.s Saknar dig hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0