Hur kär kan man bli?

Nu har ännu en helg på detta året gått. Varit en underbar helg med älsklingen och hans familj.

Jonas kom i onsdags kväll och så blev det en mys torsdag i Karlskrona, va en runda på stan och sen blev det en premiärglass på Glassiären. Om man kommer sakna något med Karlskrona är det just Glassiären. På fredagen blev det en vända i skolan, under tiden lyxade mannen till det med att sova ända tills jag kom hem igen :P På kvällen körde vi till Älmhult då lördagen skulle spenderas med Jonas föräldrar. Lördagen va det upp tidigt och frukost hos familjen kl 9. Efter frukosten åkte vi till Osby där det var outlet i en massa fabriker. Jonas föräldrar skulle köpa ny ytterdörr och de hitta en super fin. Jonas hitta utemöbler till balkongen som också va jätte fina. Efter all shopping blev vi bjudna på grillat. Kvällen avsluta vi hemma i soffan med Robinson.

Idag har det bara varit lugnt och vi sov till vi vakna, sen tåget tillbaka till Karlskrona och Jonas åkte på fotboll med en kompis, hoppas de hade roligt!

Nu skall jag sova då det är tillbaks till avd 49:e imorgon och slava från 7-15.30.

Bjuder på en bild av min sötis, och mina enorma lår :P


Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som ni haft en mysig helg ;)

2009-04-20 @ 08:13:39
URL: http://misselten.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa nu har jag hittat en ny blogg att följa :P

Härligt att du o Jonas hade många mysiga dagar ihop! Kram på dig

2009-04-22 @ 09:27:19
Postat av: Thess

Hej vännen! Inte visste jag att du bloggade, än mindre att du hittat en käresta :) Grattis till kärleken :)

Hur går praktiken?

kram

2009-04-24 @ 10:24:34
URL: http://anderssonthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0