Konsten att sova tre timmar på 2 dygn

Tisdags kväll och jag är grymt trött. Har jobbat natt och fick inte sova mer än tre timmar innan det var dax att stiga upp och åka till den underbara basgruppen. Bara två basgrupper kvar på hela utbildningen!! Idag skulle vi berätta hur vi blir som sjuksköterskor, ja du en jäkligt bra fråga. Kan jag få återkomma om 20 år? Gick bra och nu är det bara ett arbete, bedside testet och praktiken kvar sen är jag färdig!! Är så glad att jag klarade tenten på första försöket.

Idag efter basgruppen åkte jag in till stan för att shoppa en klarat tenten present och ta en fika med Lina. Blev två koftor från GinaTricot och en väska från Åhlens. Fikan med Lina var underbar som vanligt och gud vad jag kommer sakna dig och alla andra från jobb.

Kommer bli två tuffa veckor nu utan Jonas. Är knappt ledig något och när jag är ledig jobbar han :( Men blir antaglingen Älmhult nästa helg. Den som väntar på något gott ;) Tackar Bell för att han uppfann telefonen :P

Nu skall jag äta poppisar och titta på tv, och sen skall jag SOVA!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka söta koftor :) Ännu en väska? Ja, du gör dig verkligen värd att kallas för Väskshoppaholic ;)

2009-04-28 @ 23:35:42
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0