Oj oj

Det va inte igår jag uppdaterade här som läsarna har märkt. Nu tar jag tag i bloggen igen då livet just nu sprudlar av glädje, kärlek och vårkänslor. Mycket att skriva om men jag vet inte vart jag skall börja.

Jag och Martin klarade vårt arbetet och det är bara så underbart. Har man det ur välden och man kan koncenterar sig på praktiken och det nationella provet den 17/5.

Gått och kärat ner mig har jag med gjort. I en helt underbar kille, jag kommer spendera mycket tid i Älmhult. Vill dit nu!! Saknar dig jätte mycket sötis.

Idag har jag även börjat på sista omgången av Camebridge så nu skall jag bli vår och sommar fin och det sista skall bort. Mäter nu 95 och skall eller vill ner till iallafall 75 innan sommaren. Vill ju ha en riktigt fin kläning på mig på examen!

Detta var en liten uppdatering av mitt liv det senaste veckorna. Har inte hänt så mycket mer än att jag pendlat mellan Karlskrona och Älmhult. Älmhult är underbart ;)

Nu skall jag in i duschen och sen iväg till skolan. Underbart väder så det blir en promenad hem!

Glömde ju bort att jag har ju fyllt år. Nu är man 22 år gammal och snart tant :P Ännu inte blivit firad så mycket mer än av kompisarna här och kärleken! Detta fina fruktfat fick jag av Christina och Martin. Tack så mycket!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den som väntar på nått gott....

Puss & Kram mamma

2009-04-06 @ 22:42:00
Postat av: Eva

Så glad för din skull :) Jättefint fruktfat!

2009-04-08 @ 11:23:44
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0