Påsk och Helsingborg

Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen, fy skäms på mig!!

Har varit mycket i veckan med praktiken och tre morrnar i rad. På långfredag fick jag även ett trevligt och oväntat besked att vi va lediga på måndagen så det blev hastigt bestämt att helgen skulle spenderas i Helsingborg. Blev en underbar påsk i Helsingborg med familjen, vänner och massa sol. Jag och Eva har haft en otroligt rolig helg och jag längtar massa till sommaren då vi skall sitta på mina gröna utemöbler och dricka vin :D Belv en del bilkörning med i helgen och med dessa fraser tror jag att en läsare fattar ialla fall! "Hälsa från mig" "Tack för senast, älskling" och "bussen kommer snart".

Nu skall jag snart bege mig till sjukhuset för att hinna hämta ut kläder innan basgruppen börjar 12.30 och sen blir jag kvar hela kvällen, slutar 21.30. Sen morgon imorgon och efter det ledig igen och då kommer mitt hjärta hit, skall bli så mysigt!!

Skriver mer när jag kan, om jag får :P

Denna fina bil hitta jag och Eva när vi va ute och tog oss en tur :D


Kommentarer
Postat av: Eva

Bilden är klockren! Det var helt klart underbart hela helgen! Du och jag med en bag in box kommer blir farligt i sommar ;)

2009-04-16 @ 00:39:22
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0