Helsingborg, och lite svart arbete på det

Nu är jag hemma i Helsigborg på en liten semester, skönt att komma bort lite.
Allt med arbetet går bara bra och vi är "klara". Det vi har kvar är stavfel, meningsuppbyggnad och titta över allt i helhet några gånger. Skall bli skönt att lämna in det den 10 mars.

Dagen har jag spenderat med min underbara vän Eva. Hon hämta mig hemma vid tio och sen blev det Väla. Handla en ny mössa, en halsduk och ett par vantar allt för undet 100:- så det var några riktiga klipp :P
Blev lunch på blå tuppen och en fika på Alexandras inne i stan. Mysigt med heldagar, med enmort mycket prat och skvaller. Vi är några riktiga gossip girls ;-)

När jag kom hem sen, blev det datan ett tag och mycket prat där med en annan underbar vän! Allt kommer lösa sig gubben :P

Sen va det jag som skulle stå för middagen så bara att ställa sig vid spisen, blev köttfärssås ala Sophie. Riktigt smarrigt men hemligt recept, hehe.
Efter middagen tog jag och mamma en lång promenad och vandra gata upp och gata ner och spana in hos folk, så himla roligt.

Imorgon skall jag följa med mamma till jobbet och sortera journaler åt henne. Skall bli roligt att göra något och inte bara sitta hemma hela dagen, men hade kunnat vara lite roligare uppgifter kanske. Så imorgon skall jag jobba gratis åt Helsingborgs stad (sch, säg inget).

Nu blir det lite msn och tv, sen sängen! Upp och jobba imorgon ju :P

Kan man längta till annat än våren när man ser
denna bilden?




Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för en underbar dag min vän :)

2009-02-24 @ 00:21:53
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0