Att vara tråden i en jojo

Just nu känns det som att jag är tråden i en jojo. Världen runt omkring snurrar och jag bara hänger med och fattar inte alls vad som händer. Vill få ordning på detta nu! Känner att det kan vara dax att stanna upp men då kommer nästa erbjudande jag inte kan motstå. Jag strycker en sak och då kommer nästa. Just nu känns det som att jojon snurrar lite för snabbt och samtidigt gör något oförklarligt trick som jorden runt. Nu sätter jag säkert många frågetecken i huvudet på mina läsare men det är bara en tusendel av de jag har i mitt huvud. Men tiden har väl svar på det mesta och just nu lever jag i nuet och tar dagen som den kommer.

Idag blir det bio med C och vi tänkte se Bedtime Stories. Jag är ett stort fan av Adam Sandler så det skall bli spännande. Till bio skall jag äta pop corn. Det var inte igår jag gjorde det.

På lördag är det kick off eller inte direkt men vi som jobbar tillsammans skall supa oss fulla och ha skit roligt. Jag lägtar som bara den och kan kanppt fatta att det är imorgon. Varit planerat så länge!! Så imorgon skall Sophie till systemet så alla Karlskroniter som även hade tänkt göra det imorgon, akta er!!

Söndagen skall jag förhoppningsvis vakan något pigg och utvilad så jag orkar sitta på bussen. Har blivit bjuden upp till Kalmar :D

Vet att du inte läser detta men gud vad glad jag blev när jag fick ditt sms :D

Dagens yttre:


Byxor: SOC från Stadium
T-shirt: Gina Tricot
Munkjacka: Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Mamma

snyggt!!

2009-03-07 @ 19:05:42
Postat av: Eva

Cool t-shirt :)

2009-03-08 @ 12:56:12
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0