En snabbis tack!!

Idag händer mycket i mitt liv!! Berättar mer imorgon då jag inte hinner blogga nu!! Blir en rolig historia och dagens yttre bara. Håll till godo :D

Tänk värd historia:

Under ett besök på ett mentalsjukhus frågade jag psykiatridirektören hur man kan avgöra huruvida en patient borde institutionaliseras eller inte.
 
Jo, sade direktören, vi fyller ett badkar med vatten. Sedan erbjuder vi patienten en tesked, en tekopp eller en hink.
Han/hon ombeds att tömma badkaret.
 
Jag förstår, sade jag, en normal person skulle använda hinken för att det är större än teskeden och koppen!
 
Nej, svarade direktören, en normal person skulle dra ut proppen -
önskar du en sängplats närmast fönstret?

Dagens yttre:



Byxor: Lindex
Tröja: Gina Tricot
Klocka: Axcent

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, den var bra :) Ny tröja?

2009-03-11 @ 11:30:55
URL: http://misselten.blogg.se/
Postat av: Eva

SV; Tack för informationen, men det visste jag om och det är jag noga med också för den delen ;) Kom du hem nästa helg?? Puss

2009-03-13 @ 12:14:13
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0