Inte igår!

Ja det var inte igår jag blogga, men har haft många funderinga på vad jag skall skriva. Nu har jag några eller iallafall en nyhet att berätta om. Idag ringde de från Helsingborgshem och nu har jag fått en lägenhet. Så Brunnbäcksgatan 29A blir den nya adressen from den 1/6. Nu vill man ju bara att det skall gå snabbt så man man flytta och inreda sin nya stora lägenhet. Vet hur jag vill ha det och hoppas nu bara på att allt passar in. Skall bli så skönt att komma hem till Helsingborg igen och vara nära släkten så man kan umgås igen. Blir många kvällar på balkongen med Eva och en bag-in-box :D

Annars rullar livet på och imorgon är det seminarium på examensarbetet så blir väl ett lite längre inlägg imorgon. Skall då även in och fika med min älskade Lina på jobb.

Min underbara lägenhet:


Kommentarer
Postat av: Eva

Skojjar du att det blir ;) Grattis ännu en gång :)

2009-03-16 @ 16:35:34
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0