Nu är jag här igen :P

Nu är jag där igen med otroligt dålig uppdatering. Har ingen förklaring mer än att jag aldrig vet vad jag skall skriva om och att livet sen sist har varit fyllt med andra saker som tar min tid och uppmärksamhet. Skall bli bättring på detta igen och nu skall det uppdateras lite oftare.

Jag och Martin har blivit klara med arbetet och nu väntar vi bara på att det skall bli den 10:e så vi kan lämna in det. Seminariet är den 17:e och då vet vi vad vi måste rätta innan det kan bli godkänt. Skall bli så skönt när man kan bocka av dette med från utbildningen. Sen är det bara de nationella provet och praktiken kvar sen är man färdig sjuksköterska :S

Annars är livet just nu underbart. Fyllt med vänner som älskar en, tid att bara vara Sophie och en till sak som bara inte kan beskrivas med ord. Jag trivs på mina stora fluffiga rosa moln :D

Denna månaden har det blivit en del bra inköp (shopaholic). Jag har köpt en eltandborste (Sophies tandläkare blir glad), sex nya tröjor hänger i gaderoben, en ny mössa, halsduk och vantar ligger på hatthyllan och sammanlagt sju nya böcker har fyndats på bokrean (två av dessa måste man bara ha i sin samling, men man vill inte visa de för någon).
Nu får det vara slut på shoppandet denna månaden och spara lite på pengarna. Skall ju betala lite resor jag skall göra i vårt land :D

Nu är det tid att sätta in kycklingen i ugnen men jag lovar vi hörs igen sen! Kanske redan ikväll eller imorgon!

Skall börja med dagens yttre. Så idag ser jag ut såhär:






Kommentarer
Postat av: Eva

You love secrets <3 I know I know..

2009-03-05 @ 22:50:41
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0