Hur lyckas dom?

Ja det kan jag/man under många gånger. Ja alltså hur i fanken lyckas fåglarna skita på fönsterna. Är bara en och en halv vecka kvar till flytt och det har varit dax för flyttstäd länge nu, men just nu sitter jag här och är så himla glad att jag inte putsat fönsterna än. När jag kom hem från Älmhult igår och rulla upp är det inte bara en utan fem fågelskitar på fönsterna, ett på varje!! Kan man bli mer än trött. Ja blir fram med fönsterskrapan i sista stund innan flytten.

Annars är livet bara tipp topp och jag har fått G på allt i skolan så nu är det bara att vänta och vänta tills det blir det 5/6 och examen. Innan dess skall jag flytta till helgen och sen bli sambo med Martin i fem hela dagar, hur skall detta gå??

Längtar som bara den tills på lördag då jag skall få träffa mamma, pappa, syskonen och min älskade Eva. Älskar dig som bara den gumman <3

Nu vankas det lax så nu blir det inte mer just nu!

Ha det bra och kyss på pannan så länge :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh, jag sitetr här och blir tårögd gumman! Fan vad jag har saknat dig. Älskar dig så otroligt mycket och längtar som fan till du flyttar hem :) DÅ ska det fan ta mig drickas vin och tas ego bilder till tusen!! <3

2009-05-27 @ 18:42:50
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0