Lite sjuk...

...nä inte på riktigt bara på lossas. Idag har jag varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt. Har packat lite och små fixat. Nu är det mesta fixat inför flytten och det som återstår är att fixa en dongel och packa de sista triljoner saker jag har samlat på mig.



Bokhyllan och allt i den hörnan av rummet nedpackat. Har även packat ner en stor del av köket men massa kvar. Tror jag har en viss förkärlek för köksinredning och köksprylar :S

Nu är det bara 4 veckor och två dagar kvar till examen. Börjar kännas nu och än mer igår när Martin kom över med de nya namnskyltarna. Jag har betsällt en massa men bra att ha, kan man byta efter humör :P Skall börja använda den svarta nu i sommar.



Resten av veckan blir det en kväll imorgon och en morgon på fredag på praktiken. Jag trivs riktigt bra där och känner att jag nu kommit in i min roll som sjuksköterska på riktigt.
Efter pratiken på fredag blir det till att springa till tåget och åka till det bästa som finns just nu. Helgen blir det ett besök i Killeberg då Jonas storasyster är hemma och sen skall vi ut och se om vi kan fånga någon middag på lördagkväll om vädret tillåter. Älskar att fiska och längtar en massa, kommer säkert regna bara för det!!

Hittade denna otroligt söta klänningen när jag var i stan i tisdags, var bara tvungen att skaffa mig en.



Nu skall jag äta jordgubbar och njuta av min "sjukdag".


Kommentarer
Postat av: Eva

Alltid bra med många namnskyltar då de har en tendes att försvinna, dvs trilla av när man arbetar. Skönt med en "sjukdag" ;-)

2009-05-06 @ 18:38:36
URL: http://misselten.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vart har du köpt dina namnbrickor? Har själv beställt ett par men var nyfiken på vad det finns för fler sajter som säljer.

2009-05-12 @ 19:53:50
Postat av: Eva

Klart dem kom överrens om något bra, mycket bra tom :D Haha! Dem skulle inte annat än att våga ;)

2009-05-18 @ 23:35:23
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0