Slut på prov och ofrivillig läsning

Nu har jag haft mina sista prov och fått G på de, nu är allt klart och nu skall man bara vänta på att det blir den 5/6 och dag att gå in i krykan.

Allt går bra på praktiken och nu är det bara 9 arbetsdagar kvar.

Till helgen blir det Älmhult och älsklingen. Har inplanerat bio, växjö och en fisketur om det är väder. Jga vill även åka en vända till hbg och hälsa på familjen samt se min lägenhet. Mamma och roffe hämta nycklarna till den i måndags. Känns så nära nu och jag vill bara att tiden skall gå snabbt.

Har en rolig film jag vill lägga upp men tror inte det uppskattas så av alla så får ta och hålla den för mig själv, kanske filmar en annan bra film som kan visas här på bloggen, håll koll efter helgen.


Kommentarer
Postat av: Eva

Kul med uppdatering :)

2009-05-20 @ 08:59:49
URL: http://misselten.blogg.se/
Postat av: Eva

Najs! Sen kan vi ju alltid åka hem till din bakong och dricka en vinare eller två :O Hihi!

2009-05-21 @ 23:16:28
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0